مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:402023-01-01سياسي

جان فدا| جاودانگی «مکتب سلیمانی»


سوم ژانویه یا سیزدهم دی ماه به عنوان «روز جهانی مقاومت» به روزی جاودانه در تاریخ تبدیل شده، روزی که پاسداشت آن در مسیر گسترش و تعمیق «مکتب سلیمانی»، - خبرگزاری فارس از قم، حسن شیخ حائری: سخن از فرمانده ای است که خود را سرباز می دانست، سربازی که فرمانده اش بارها در  هجرانش بغض کرد و البته او را ملی ترین و امتی ترین شخصیتِ نه تنها ایران بلکه دنیای اسلام خواند و فرمود: حاج قاسم ثابت کرد می توان ملی ترین و در عین حال امتی ترین بود؛ ضمن آن که سردار شهید عزیز ما را باید به چشم یک راه، یک مدرسه درس آموز و یک مکتب نگاه کنیم.

سلیمانی البته خودش را یک دیده بان ساده در صحنه جنگ معرفی می کند و بر این باور است که جمهوری اسلامی، حَرَم است و اگر این حرم بماند، دیگر حرم ها هم خواهند ماند.

او در وصیت نامه اش خطاب به همگان فریاد می زند که برای نجات اسلام، خیمه ولایت را رها نکنند و در دام اختلاف در اصول نیفتند.

و اما سردار دل ها، اخلاص و مردمی بودن را در تار و پود زندگی اش گستراند و بدون چشم داشت، خدمت جهادی به بشریت را وظیفه ای برای خود دانست و همین بود که پروردگار متعال نیز او را به آرزویش رساند و به خویش متصل کرد.

او با همین صِدق و اخلاص ، چهره بین المللی مقاومت شد و البته خونخواهی وی و یاران شهیدش، تلاطمی بر جان ها افکند و انگیزه ای مضاعف در خط جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| جاودانگی «مکتب سلیمانی»

جان فدا| جاودانگی «مکتب سلیمانی»